Cyfer : Color : Cuprins

7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni

După 3 luni de zile la nivelul mării, simt nevoia să urc cât mai sus. Așa că m-am gândit să încerc o aventură montană. 7 zile voi cutreiera munții din jurul Brașovului și voi ținti un total de 7000 de metri ascensiune la sfârșitul perioadei. E timpul pentru o sănătoasă gură de oxigen și repunere în mișcare a mușchilor „cățărători”.

558990_448717818536134_971907197_n

Pentru că e vremea pepenilor, aceștia vor fi combustibilul meu principal. Ei vor fi fi utilizați și ca greutăți. Voi avea unul cu mine pe aproximativ jumătate din tură, pentru a îngreuna situația. Pe unde va fi posibil, voi alerga desculț, iar pe pietre ascuțite voi folosi sandalele.

pepene

Voi documenta momentele importante din fiecare zi, iar cei care mă urmăresc pe strava, pot avea și toate datele tehnice ale deplasărilor.

17 răspunsuri la “7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”

1. […] doua zi din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”, m-a găsit pe Tâmpa. Am început prea abrupt cu tura de ieri din Piatra Mare, așa că azi […]

2. […] se spune la ciclism, astăzi a fost etapa regină din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”. Mă așteptam să fie cel mai greu în Piatra Craiului. Era cea mai mare diferență de nivel, […]

3. […] a fost prima zi din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”. Am plecat de la Dâmbul Morii (Brașov) și am urcat până pe vârful Piatra Mare. Este unul […]

4. […] se spune la ciclism, astăzi a fost etapa regină din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”. Mă așteptam să fie cel mai greu în Piatra Craiului. Era cea mai mare diferență de nivel, […]

5. […] a 5-a zi din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”, am încercat un alt munte necunoscut. Deși sunt foarte aproape de Brașov, n-am fost […]

6. […] încercat un traseu total nou pentru mine în ziua a 4-a din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”. Am plecat de la Cabana Babarunca (situată undeva între Brașov și Cheia, pe DN1A), în ideea […]

7. […] treia zi din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni” a fost rezervată Masivului Postăvaru. Am plecat din Valea Cetății (Brașov) și am urcat […]

8. […] doua zi din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”, m-a găsit pe Tâmpa. Am început prea abrupt cu tura de ieri din Piatra Mare, așa că azi […]

9. […] a fost prima zi din provocarea „7 zile, 7000m urcare pe munte, cu pepeni”. Am plecat de la Dâmbul Morii (Brașov) și am urcat până pe vârful Piatra Mare. Este unul […]

10. Alin spune:

Am mancat aproximativ 4-5 kg de pepene galben pe zi, dar la inceput, dat faptul ca e un bun laxativ, aveam ceva probleme, care cu timpul au disparut 🙂 Mananc acum 3 mese pe zi banane cu pepene galben si o masa legume gatite, dar cred ca le voi inlocui cu legume crude. Nu pot inca sa renunt la iaurt si lapte, beau cam 2 litri pe saptamana.

11. Iulia spune:

Spor iti doresc si eu!
    O intrebare prostuta, apropo de lubenite, eu am fost obisnuita sa arunc semintele, dar am vazut pareri conform carora ar fi foarte bune. Tu ce parere ai?

• Calin Cyfer spune:

O, sunt foarte bune semințele de pepene. Printre altele, au zinc, un mineral destul de rar în dieta raw vegană, și chiar în general. Eu mănânc pepene mestecând cât de bine pot semințele. Bine înțeles că unele intră nemestecate, dar asta nu e o problemă. Nu vor fi digerate, dar ajută la tranzit. În Asia de Sud Est chiar se vând alături de celelalte semințe și nuci. Dar sunt prăjite, așa că n-am încercat 🙂

• Iulia spune:

Multumesc de lamuriri! Mi s-a mai zis ca semintele intregi ajuta la tranzit, chiar si cele de cirese, dar eram prea sceptica 😀

12. Alin spune:

Felicitari! Eu am mancat o saptamana doar pepene galben si am inotat 5000 m plus 100 de flotari si 50 de tractiuni zilnic.

13. Florin spune:

Spor si aer in plamani!
    foarte ca lumea sandalele, parca ai scris pe blog mai inainte despre ele, trebuie sa rasfoiesc. Daca nu, am sa cer o consultanta privata, sa invat sa fac si eu 🙂